Radu
Trainer
Despre
Cu un background în economie și o pasiune pentru urmărirea piețelor de capital, am preluat responsabilitatea asigurării părții tehnice, coordonarea echipei și supervizarea campaniilor de promovare și cursuri. Implicarea mea în marketing și publicitate online începând cu aproximativ 2012 a coincis cu o perioadă de creștere semnificativă a internetului, așa cum demonstrează statisticile: în 1994 erau înregistrate mai puțin de 3000 de site-uri și aproximativ 25 de milioane de utilizatori de internet, în timp ce în 2014 aceste cifre au explodat la peste 950 de milioane de site-uri și aproape 3 miliarde de utilizatori de internet.
Sunt ferm convins că evoluția acestui mediu nu se va opri aici și că peste 20 de ani, peisajul online va fi complet transformator și inovator în moduri pe care nici nu le putem imagina acum, la fel cum în 1994 nimeni nu și-ar fi putut imagina prezentul pe care îl avem acum.
Plecând de la aceste premise, mediul online și platforma SEOmark.ro pe care am fondat-o reprezintă nu doar un pariu, ci și o investiție în viitorul digital.